24 de setembre de 2014

Promoció exclusiva: subscripció a la revista Cuina!

Avui no us porto cap recepta ni cap proposta de lectura literària, però si que us porto una promoció genial per a subscriure-us a la revista Cuina.

Com molts de vosaltres sabreu és la revista gastronòmica més venuda a Catalunya, gràcies a la seva qualitat editorial, i ara, per ser seguidors d'aquest blog podeu aconseguir la subscripció anual (12 números) per tan sols 19'90 € enlloc dels 48€ que costa normalment.




A més, si us subscriviu rebreu de regal el fantàstic llibre Cuinem a casa les postres de Jordi Roca, amb unes receptes dignes de llegir, cuinar i gaudir.

A la revista hi trobareu receptes, informació de nous productes, descomptes en restaurants, utensilis de cuina d'últim crit i moltes coses més, així que tan si ets un cuinetes com si no ho ets, tan si la vols per tu com si la vols per a regalar... no et perdis aquesta oferta i subscriu-te clicant aquí.


9 comentaris:

  1. Ei! jo també tinc l'oferta, està genial! L'enhorabona!

    Les receptes que m'agraden

    ResponElimina
  2. jo també m'hi he afegit, a veure què tal!

    ResponElimina
  3. Está muy bien la oferta, igual me suscribo.
    Besos
    cocinando con Montse

    ResponElimina
  4. Una revista estupenda, la verdad es que la oferta está genial, me pensaré lo de la suscripción! :)
    Un abrazo!

    ResponElimina
  5. Hola Eva, voldria preguntar-te una cosa d´aquesta subscripció, però no he trobat el teu correu. Et sabria greu posar-te en contacte amb mi? bloc.ditifet@gmail.com
    Moltes gràcies!!
    Maria José

    ResponElimina
  6. Hola
    He seguit les indicacions per subscriure'm a la oferta, però no he rebut cap confirmació, tot i que he donat les meves dades personals i número de compte. Ara tinc un cert dubte de si ho hauria d'haver fet, ja que l'anterior subscripció a la revista (l'any passat) de seguida em van enviar la conformitat. Si et plau, em pots dir si s'ha tramitat? Gràcies!
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carme,
      l'enllaç et porta a una pàgina externa a la meva i quan es va acabar la promoció ja vaig treure el bàner del lateral del blog, si et fixes aquest post és del setembre del 2014. Posa't en contacte amb Sàpiens publicacions per sortir de dubte!

      Elimina
    2. Moltes gràcies, així ho faré!

      Elimina
    3. Moltes gràcies, així ho faré!

      Elimina