2 de gener del 2014

Crema de pastanaga

Després de tantes festes i tants dinars i sopars copiosos ve de gust menjar una mica més lleuger, així que avui estreno el 2014 amb una crema de pastanaga. En vaig fer per primer un parell de dies enrera i avui per sopar hem repetit. Queda clar que ens ha agradat, oi? tant com la de carabassó o la de carabassa que vaig publicar fa unes setmanes.




Ingredients (4 persones):
1 ceba
500 gr de pastanagues
2 patates
oli, sal i pebre
1 poma

Passos a seguir:
Netegem, raspem i tallem a trossos les pastanagues i les patates. Tallem la ceba a trossos i la daurem en una olla amb oli d'oliva. Quan estigui hi afegim la pastanaga i la patata trossejada, una mica de sal, ho cobrim amb aigua i ho bullim fins que estigui cuit, aproximadament uns 15-20 minuts. Ho triturem fins aconseguir una crema fina i hi afegim un parell de cullerades d'oli i una mica de pebre. Comprovem el punt de sal i rectifiquem si fa falta.
Pelem la poma, li traiem el cor i la tallem a daus. 
Servim la crema calenta i amb uns trossets de poma per sobre.

I ara a veure si hem estat prou bons i els Reis ens porten alguna coseta!

10 comentaris:

  1. Quina raó tens, com ve de gust una crema de verdures com aquesta. M'agrada la idea dels daus de mançana, més sans que el pa fregit. Petons i bon any,

    ResponElimina
  2. M'encanten les cremes, a qualsevol època de l'any. La de pastanaga és de les que menys faig. M'agrada al convinació de ingredients que has possat.
    Petos i bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. Em quedo amb la idea de posar-hi trossets de poma...ho provaré la pròxima vegada que en faci! Molt original! Petons i bon cap de setmana reial!

    ResponElimina
  4. Una crema deliciosa y de lo más apetecible, me encanta como te ha quedado! Super rica!!
    Un abrazo y feliz noche de reyes!

    ResponElimina
  5. que bé aquesta cremeta... amb quin gust es llegeix una recepta com aquesta després de menjar, menjar i menjar...
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  6. M'encanta aquesta crema... I la idea de posar-hi poma fresca encara m'agrada més! En prenc nota per la pròxima vegada que en faci...

    ResponElimina
  7. Ideal per fer bondat després de festes... Boníssima i ben sana!

    ResponElimina
  8. No l'he provat mai la de pastanaga! Ens tindrem que apuntar la recepta per depurar-nos d'aquests dies. petons i bon any

    ResponElimina
  9. Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I
    stumbleupon every day. It will always be helpful to
    read articles from other writers and practice a little something
    from their sites.

    My web blog: feherfogak.com

    ResponElimina
  10. Ja l'he provat i m'ha encantat!! Així que l'he afegit en el meu blog ;) el toc de la poma genial!!

    ResponElimina