13 de maig del 2015

10 postres sense forn


Ha arribat la calor, i de quina manera! Així que és el moment ideal per a tenir a mà receptes que no necessitin forn. Avui us porto 10 postres diferents que podeu preparar sense engegar-lo i que segur que faran les delícies dels qui comparteixin taula amb vosaltres.

Us quedeu a xafardejar? Per veure cada recepta només cal que cliqueu al títol.










































La majoria són força refrescants i ideals per a portar com a postres als sopars d'estiu, celebracions d'aniversari, barbacoes... Quin és el que més us ha agradat?



18 comentaris:

  1. Els pastissos fresquets m'agraden tot l'any. Son unes postres molt bones.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Crec que em quedaria amb la llonganissa, potser perque porto molt de temps volent fer-la però no ha caigut mai encara!
    Però aquestes propostes em semblen perfectes tot l'any, tot ique he de dir que a mi em fa il.lusió engegar el forn pel clima :o)
    Petons
    Palmira

    ResponElimina
  3. Bona pensada, per anar fent boca de cara a la calor. Molt bones idees!
    Marta

    ResponElimina
  4. oooohh m'encanta m'encanta m'encata!!! no se amb quin em quedaria ehh!! em sembla que me'ls apunto tot i en faig un cada setmana! petons

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies, Eva!!! Gràcier per fer-nos memòria de les teves postres refrescants!!!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  6. Bona idea aquest recull de postres sense forn! Entre que ja comença a fer caloreta i les factures de la llum....ens hi posarem, fa molt bona pinta Eva!
    Petons
    Anna
    http://amossegadetes.blogspot.com.es/

    ResponElimina

  7. Eva; Com si fos un diplomàtic, et diria que tots en el seu moment... ara amb declino -em passa com tú- per el pastís de formatge i llima, és un encant de pastís, tot el que porta formatge -sóc un ratolí- m'encanta¡¡ :O)

    ResponElimina
  8. Una selección fantástica! No sabría per quien començar. Et puc asegurar que en tenc mes d´un d´aquets a sa meva llarga llista de pendents. Ara el probaría tots, jajajajaja Besades guapa

    ResponElimina
  9. M'agraden tots! no sabria per quin començar....

    ResponElimina
  10. Això és un ventall refrescant i la resta tonteries!!! Petonarros!

    ResponElimina
  11. Un gran recull, ideal ara que encendre el forn fa tanta mandra!

    ResponElimina
  12. Me gustan todos son estupendos .
    Un petunet!!

    ResponElimina
  13. Tot posant-nos a punt per menjar dolç sense calor.
    Moltes gràcies
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  14. Tot posant-nos a punt per menjar dolç sense calor.
    Moltes gràcies
    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  15. Ufff amb tanta varietat costa deicidir-se,,,,n'haurem de fer un cada dia!! Jajajaja
    La veritat és que ja vénen de gust postres més fresquetes en aquesta época!!
    Bona setmana! Clara

    ResponElimina
  16. A quin més bo... pero la llonganisa de xocolate és genial! :)
    petons

    ResponElimina
  17. Com s'agraeix no haver d'encendre el forn!!! Gràcies per les propostes tan bones!

    ResponElimina
  18. Un recull de postres boníssim.... no sé per quin començar....
    Una abraçada!
    Laura

    ResponElimina