6 de desembre del 2013

Pastís emmurallat

Fa uns dies vam celebrar un aniversari especial d'una companya de feina. Va ser una festa sorpresa força emocionant i amb moltes sorpreses i per això vaig voler portar un pastís una mica sorprenent també ;-).

La base és la mateixa que vaig utilitzar pel pastís d'aniversari de la meva neboda, és un pastís de xocolata molt fàcil de fer. Cal fer el bescuit, partir-lo, humitejar-lo amb un almívar i farcir-lo amb melmelada o el que més us agradi, i cobrir-lo amb una capa de xocolata.

I després no més cal decorar-lo.




Ingredients:
uns quants kit-kat o similar
boletes de cereals i xocolata o bé lacasitos o similar
un llaç

Passos a seguir:
Necessitem que els kit-kat siguin aproximadament 1'5 cm més alts que el bescuit, així que els anem tallant perquè tinguin aquesta alçada. Els partim també per la meitat per tenir les barretes de dos en dos, ens facilitaran fer les porcions del pastís.

Just després de cobrir el pastís amb la xocolata empeguem els kit-kat tot al voltant, formant una muralla, i ho lliguem amb un llaç que ens servirà tant per ajudar a que quedin ben enganxats com per decorar. Després només cal farcir-ho amb el que més us agradi.




Què us ha semblat? fàcil, oi? doncs ara ja podeu sorprendre familiars i amics amb aquest pastís tan resultón i bo, o almenys a mi m'ho va semblar!

30 comentaris:

  1. Menuda sorpresa para tu compi del trabajo! te quedo preciosa y seguro que estaba riquisima, me encanta! un beso

    ResponElimina
  2. És preciós! Ma germana en va fer un, un dia, amb lacasitos dels colors de la bandera d'Etiòpia, i també era molt original! Així amb boles de cereals el trobo molt elegant! Petons!

    ResponElimina
  3. Pues seguro que tu tarta fue otra de las agradables sorpresas de la fiesta, por que te ha quedado divina. Mil besicos cielo

    ResponElimina
  4. Un pastís bó de debó!!!
    Jo només m'atreveixo amb els bescuits senzills

    ResponElimina
  5. Quina bona pinta!!! si el veies la meva petita segur que no deixava ni mica :)
    petons

    ResponElimina
  6. Segur que a la teva companya li va agradar molt el pastís, t'ha quedat preciós.
    Petons.

    ResponElimina
  7. esta claro que triunfastes con esta tarta y te ha quedado divina
    bss

    ResponElimina
  8. Aquest pastís m'encanta!! És molt original i per a una festa segur que triomfa! M'agrada molt amb les boletes de xocolata blanca i negra! Petonets

    ResponElimina
  9. Un pastís preciós i molt llaminer!! Petonets!

    ResponElimina
  10. Un pastís preciós i molt llaminer!! Petonets!

    ResponElimina
  11. Mira que és fàcil i a més queda súper presentable! Genial no?!
    Petoneeets

    ResponElimina
  12. T'ha quedat preciós aquest pastís, la presentació amb els kit-kats I el llacet és fantàstica. I tot xocolata..mmmmmmm. Petons.

    ResponElimina
  13. Queda molt vistós, i segur que de vici total!
    La teva companya de feina segur que va quedar encantada amb aquesta sopresa!

    ResponElimina
  14. òndia, que guapo que queda, Eva! Me l'apunto!

    ResponElimina
  15. Quina sort té la teva companya de feina, oi?
    L'aspecte es veu genial i el sabor tant sols pot ser deliciós!
    M'en portes un pel meu aniversari???!!!
    Petonets i bona setmana,
    Palmira

    ResponElimina
  16. Jo sóc la companya de feina i estic encantadíssima i orgullossísima de tenir una companya tant treballadora i experta rebostera!!!!! El pastís estava BONÍSSIM!!!! I molt original!!!! Petonets!!!!

    ResponElimina
  17. Madre mia tu pastel es la delicia de los chocolateros, realmente bonito, tomo nota.

    Un Beso
    Miguel
    lareposteriademigue.com

    ResponElimina
  18. Que boniiiiiic Eva! Jo fa un munt de temps que en vull fer un així, a veure si ara al gener que és l'aniversari del meu marit, li dono la sorpresa, segur que li encantarà!
    Petons!

    ResponElimina
  19. Jo vull una companya de feina com tu!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  20. Pues menuda pinta rica que tiene, me resulta ideal, super apetecible! Y encima muy bonita! Me la guardo!!
    Un abrazo!!

    ResponElimina
  21. Uau ... M'encanten els kit kat i les boletes de cereals !!! I visualment és una monada
    Cristina

    ResponElimina
  22. Queda molt bé! És espctacular! Ie xocolata!! Això no pot fallar! ;)

    ResponElimina
  23. De xocolata, farcit de xocolata i decorat amb xocolata.... genial!

    ResponElimina
  24. Hola guapa!!! m'encanta aquesta presentació per a un pastís. La xocolata és la meva perdició Molts petonets

    ResponElimina
  25. Eva, mira que tinc ganes fa temps de fer un pastís així i no hem poso mai, probaré amb la teva recepte.
    Petons.

    ResponElimina
  26. Un bon regal per la teva companya, molt ben presentat.

    ResponElimina
  27. Finalment, el vaig fer diumenge i vaig guanyar un concurs de pastissos amb ell!!!! Gràcies!!!

    ResponElimina