5 de juny del 2015

Amanida de pasta amb pesto de ruca i llimona

Fa uns dies vaig publicar la recepta del pesto de ruca, avellanes i llimona, i avui us ensenyo un dels plats on vaig utilitzar-lo. Aquesta amanida és molt senzilla i pot menjar-se tant freda com tèbia. Com que la salsa ja és prou saborosa vaig optar per no afegir-hi massa ingredients i deixar que en predominés el seu sabor.






Ingredients (2 persones):
160 gr de macarrons integrals
4 cullerades soperes de pesto de ruca, avellanes i llimona
8 tomàquets cirera
12 quadrats de formatge feta

Passos a seguir:
Bullim la pasta segons les instruccions del fabricant, i un cop cuita l'escorrem bé i al fiquem en un bol. Hi afegim el pesto i ho barregem bé perquè es reparteixi i s'impregni per tota la pasta.
Netegem els tomàques i els tallem per la meitat. Afegim els tomàquests i els quadrats de formatge a la pasta i ja ho tenim enllestit.

Una altra recepta de les fàcils, fàcils! Us ve de gust?

8 comentaris:

  1. Aquestes amanides que poden servir de plat complert m'agraden molt Tinc aquest pesto al cap, he de trobar temps per anar pels ingredinents (la ruca!).
    Petons i bon cap de setmana
    Palmira

    ResponElimina
  2. Em va encantar el pesto i m'encanta aquesta amanida. Un plat complert que em va genial per al tupper de cada día, a més és super sencill de fer. Molt bo!!
    Bon cap de setamana!!

    ResponElimina
  3. La de temps que no menjo amanida de pasta Eva, ara m'has fet venir ganes de preparar-la veient aquesta teva, i amb el pesto de ruca, què bo!

    Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  4. Amb la gana q porto a aq hora...i la superpinta d'aq amanida, me la menjava congelada i tot!!! Petons!!!

    ResponElimina
  5. Que si em ve de gust preguntes? Clar que sí!! On tinc que passar a menjar un plat?
    Petons.

    ResponElimina
  6. Què bones les amaides de pasta a l'estiu.
    Una proposta fantàstica!

    Petons

    ResponElimina
  7. La pasta hem pirra, el pesto normal també però aquest que dius no l´he probat mai i hem semble una mescle de ingredients alucinant. Ara mateix vaig guardar-me la recepte de pesto de ruca, avellanes i llimona, mmmmmm Que tenguis un bon començament de setmana. Muaks

    ResponElimina
  8. Un receta sencilla y muy rica.

    Saludos!

    ResponElimina