26 de febrer del 2013

Una tienda en París

Vaig escollir aquest llibre pel títol, va semblar-me suggerent. Segurament qualsevol títol que inclogui en ell el nom d'alguna capital europea em cridi l'atenció, viatjar m'agrada, bé, m'encanta! ;-)

Després vaig adonar-me que l'autor era en Màxim Huerta i em va venir al cap la imatge d'ell al costat de l'Ana Rosa i vaig arrufar una mica l'expressió... però vaja, que no ens hem de deixar portar per prejudicis perquè al final el que compta és que m'ha agradat llegir-lo.

La història compta amb dues protagonistes: Alice Humbert i Teresa, dues èpoques: els anys 20 i l'actualitat i una sola localització: París, la ciutat de la llum. Amb una prosa planera i fàcil de llegir l'autor ens narra la història de les dues protagonistes i com l'una influeix en la vida de l'altra tot i haver viscut en èpoques diferents.

No us desvetllo res més, deixo a les vostres mans si llegir-lo o no, però per si us pot ajudar us copio el que podeu llegir al revers del llibre:

¿Alguna vez has pensado empezar de cero en otra ciudad? Fue entonces cuando todo cambió. Justo al acercarme a aquel viejo cartel de madera escrito en francés que vendían en un anticuario improvisado de Madrid. Aux tissus des Vosges.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada