3 de desembre del 2017

Fideus amb llonganissa (Thmx)

No he fet mai fideus a la cassola a l'estil tradicional, però em vaig animar a fer-los amb la Thermomix i quin èxit tu! Des que tinc poc temps per cuinar que la maquineta (i el Joan) m'estan salvant la cuina del dia a dia ;)






Ingredients (3-4 persones):
30 ml d'oli d'oliva
1 ceba
2 grans d'all
80 gr de pebrot vermell
80 gr de pebrot verd
4 talls de llonganissa fresca
450 ml de brou de verdures
3 cullerades de tomàquet triturat o salsa de tomàquet
sal i pebre
200 gr de fideus dobles

Passos a seguir (Thermomix):
Posem l'oli, la ceba, els alls i els pebrots al vas i trossegem 5 seg/vel 4. Sofregim 8 min/120º/velocitat cullera.
Posem la mariposa a les fulles i incorporem la llonganissa tallada a trossos d'uns 2 cm aproximadament. Programem 8 min/120º/gir esquerra/velocitat cullera. Retirem la mariposa.
Afegim el brou, el tomàquet, la sal i pebre al gust i coem 30'/100º/gir esquerra/velocitat cullera.
Finalment afegim els fideus a través del bocal i programem 8 min/100º/gir esquerra/velocitat cullera (o el temps que marqui el paquet).



2 comentaris:

  1. Prenc bona nota de la recepta, Eva! Han de ser molt bons!
    Petonets i molt bona setmana,
    Olga

    ResponElimina
  2. Avui ho he fet jo...però enlloc de fideus, poso uns fusilli sense gluten...a veure que tal!

    ResponElimina